Kisah Bermula

Sunday, February 21, 2010 2:08 PM Posted by umiefull
Assalamualaikum wbth. Pernah tak berjanji( baca:terniat) untuk tak buat sesuatu, tapi akhir nya itulah yang kita buat, secara sedar atau tak sedar! Pemikiran manusia terbatas. Mungkin itu juga yang dinamakan takdir. Pernah aku berjanji "Aku takkan buat blog..", tapi, tupp tupp.. huhu.. Mungkin juga sebab dah terlanjur bergurau tempoh hari, untuk bercerita lanjut pasal hero Al Quds di blog aku, yang pada masa tu tak wujud pun lagi..
Aku budak sedang belajar~

5 Response to "Kisah Bermula"

  1. Little Caliph Says:

    salamat ye..hehe
    ubah niat utk kebaikan boleh kot ^^,

  2. kak dayu Says:

    salam umi..dh ada blog eh..welcome to the new world..keep it up girl!can't wait to hear nice story from u, especially the reporter thingy=)

  3. yellowrose Says:

    umi sgt hebat sbg reporter..!=p
    hero alqudsss ..from zero to hero!

  4. khadijah Says:

    ces....patutla asek ckp nk tulis dlm blog....dah ada blog rpanya bdk ni!!!

  5. umiefull Says:

    to little caliph;

    hehe..

    to kak dayu;

    dalam usaha akk, iAllah

    to yellowrose;

    mmg cita2 sejak kecik..hehe

    to djah;

    hehe, baru je buat ni.
    susah jgk nak bina kyakinan ni..

Post a Comment